Wednesday, September 26, 2012

Wrist Cozy's : The Pattern


as promised, from today on

new in my shop : the knitting pattern for a lovely set of comfy and pretty wrist cozy's!






if I may say so myself, this is the perfect gift to your lady friends and family members

they are stylish and yet comfy, great for early Fall days outside and all Winter long inside

they don't take forever to make and therefore bring quick satisfaction to yourself too





so hop over to the shop or go straight to the listing of the cozy's

and get those knitting and cable needles out!

make a pair for yourself, or spoil your sweet friends, your darling mom, your lovely neighbor...

they do make a perfect Christmas gift ~ can you believe it is only 89 days before it's here again?

~

with a big hug and a kiss to my dear friend K, who modeled for these pictures

wishing you a lovely and cozy day



6 comments:

  1. Ik vind het zoooo mooi!! Het garen, het patroon, het model..... Zou ik ze (redelijke leek met de breinaalden) kunnen maken?? Wil er zo aan beginnen!! Veel plezier in Chicago, je deken is ook al zo mooi. Liefs, Claire

    ReplyDelete
  2. Hai Claire, dankjewel voor je enthousiasme! Ik heb het patroon rij voor rij uitgeschreven, met een schema met alle steken er in. En ik kan je altijd via mail assisteren :). Ik zou het een eer vinden als je het gaat proberen!

    liefs xx

    ReplyDelete
  3. they look really snuggly! Need to keep these crochet wrists warm, don't you find?! Heather

    ReplyDelete
  4. Hoi Maaike, een tijdje geleden had ik al van je blog gehoord van mijn vriendin Jolanda, van Meuk-is-leuk. Nu ga ik je dan eindelijk ook volgen. :) Je maakt mooie dingen, vind ik. Nu zie ik dus deze leuke handschoenen-zonder-vingers! Maar, moeten deze met meer dan twee breinaalden gebreid worden?? Ik kan wel breien maar dan 'gewoon' met twee breinaalden. Is het moeilijk? Zou het goed te doen zijn? Groetjes ♥ Herma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Herma, welkom, wat leuk! En dankjewel voor je complimenten.
      Wat betreft de moeilijkheid van het patroon: ze zijn gemaakt op twee gewone breinaalden en naderhand aan elkaar gemaakt met naald en draad zodat ze rond worden. Ik heb een uitgebreide beschrijving gemaakt waarin ik uitleg per rij wat de steken zijn, en ook tips voor het aan elkaar zetten. Mocht je alsnog vragen hebben, kan ik je altijd via e-mail assisteren. Ze zijn lekker snel klaar, ik vind het een heerlijk breiwerkje!

      liefs
      Maaike

      Delete

~ sweet thank you for your lovely words ~